OnePlus One قوی‌ترین تلفن همراه بازار

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

OnePlus One قوی‌ترین تلفن همراه بازار

 OnePlus One قوی‌ترین تلفن همراه بازار

کمپانی CyanogenMod این روزها بسیاری را منتظر گوشی اندرویدی خود گذاشته است. تلفن همراه OnePlus One این کمپانی از قول پیت لو، به عنوان پرسرعت‌ترین گوشی همراه در بازار یاد شده و با اطلاعاتی که دیروز توسط این کمپانی منتشر شد، در ادعای آن‌ها نباید شک کرد!


آقای لو در مصاحبه ای در این باره گفت: «ما پردازنده‌ی Snapdargon 8.1 را به این دلیل انتخاب کردیم تا سریع‌ترین چیپ حال حاضر بازار را به خدمت بگیریم. پردازنده‌ی 2.5 گیگاهرتزی این گوشی به جای 2.3 گیگاهرتز، قطعا بهترین و سریع‌ترین عملکرد را برای کاربران به ارمغان می‌آورد» . این پردازنده با نام قبلی 8974AC chip تنها در گوشی HTC One M8 به کار رفته است.
از دیگر ویژگی‌های این گوشی قدرتمند می‌توان به توان بالای GPU و حافظه eMMC ورژن 5 آن اشاره کرد؛ قدرت 578 مگاهرتزی که جای 450 مگاهرتز پردازنده‌ی پیشین را خواهد گرفت. این گوشی همچنین از حافظه رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد که به گفته مدیر این شرکت، در مجموع سریع‌ترین گوشی حال حاضر بازار را به کاربران ارائه می‌دهد.
او همچنین اعلام چیپ جدید را به معنای تغییر در برنامه مراسم معرفی آن نمی‌داند و این کمپانی طبق برنامه 23 آوریل را برای مراسم معرفی این محصول در نظر دارند.

 

 

www.digikala.com


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: